Thursday, February 26, 2009

Rindu Kawanku / Sahabat

Ingatan istimewa buat teman yang dah pergi selamanya...
Allahyarham Mohd Irwan Sukeri (1980 - 2009) Al-Fatihah.....

RINDU KAWANKU - MAYA KARIN
Tentunya jika ku mencuba
Dengan lebih daya
Mungkin ku di situ
Bersama denganmu

Cerita yang ku tahu
Kau berjaya di dalam hidupmu
Namun dikau jauh jauh dariku
Aku rindu...

Pada waktu kecil mungkin kau lupa
Berlari bersama pinggiran desa
Larianmu larianku sama laju
Dikau kawanku

Dalam pondok kecil kita berteduh
Setelah gerimis malam berlabuh
Dalam tangis ku jua tangis mu

Masa telah berubah
Dan kita telah lama terpisah
Degup jantungku
Hanya menyatakan
Aku rindu




SAHABAT - AIZAT
Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak di sini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

No comments: