Sunday, March 13, 2011

Bila2 ada azam baru...

Assalamualaikum...

Lama betoi aku x update blog nih...tapi yg pasti, hidup aku ada byk perubahan positif..perkembangan kerjaya semakin memuaskan...perkembangan badan pon sama..hahaha....

idup lagi best kat umah sdri...hmm...secara rasmi, rasanya dah 7 bulan aku duduk rumah hasil titik peluh sdri..mmg puas hati la rasanya...

ermmm...aku pon dah dpt tugas baru dlm kerja..jadi Advertising Executive..owh..cuma kerja sampingan bila ada permintaan iklan kat paper jer...

personal life? owh, aku dah lupa yg dah masuk tahun kedua aku sendiri lagi...rupa2nya aku bole je hadapi..cuma awal2 je mungkin susah sikit..skrg nih, hoookkeeyyy jer....pape pon, life must goes on...

dalam jangka pendek, aku tak rancang apa2..biar la aku sendiri mcm nih pon..xde ape la...lagi pon, kat luar sana lebih ramai idup yg lebih susah dari aku..susah kerja, susah personal...so, bersyukur la dgn apa yg jadi kat diri sdri...

hahaha....aku sentiasa ceria lepas nih....jgn ada yg busuk hati kat aku plak! toink!!!

No comments: