Thursday, January 8, 2009

Pindah Pejabat

Assalamualaikum n salam sejahtera....

Yuhuuuu....lama bebeno weh tak jenguk blog nih....rindu plak nak menggagau keyboard....

memang diakui..perjalanan tahun baru kali ni memang perit...nak plak setiap tahun sambut birthday dalam 'mood' tahun baru...slalu je ketinggalan dan dilupakan.

hmmm...kawan2 semua di luar sana, aku dah tukar pejabat (gambo)...kat tempat ni, lebih aman dan tenteram (buat masa ni)....
lokasinya, hehehe...malas nak cakap la...sape yg jmpa kira nasib dia baik la kan....buat masa nih aku masih kekalkan konsep 'mobile' yg bos perkenalkan.....opis nih utk aku yg nak 'imbau' mood EXECUTIVE aku dulu2 jer....hehehehe....penting wooo....

cuma streamyx tak pindah lagik..hmmm....aku hari nih dok numpang wifi company kat bawah tuh..ntah dia tau ke tak..tak pasti la...ptg nih la pegi kedai TM....nak selesaikan satu story court case dulu....

ok kekawan sekalian,

Selamat Tahun Baru (Cina)..hehehe..sekali gus..

3 comments:

LKTP1436 said...

Salam aku saksi, saya ni tengah mengumpulkan blog dari generasi felda
jika ada terjumpa blog2 mereka, tolonglah post kan kepada saya....


KUMPULAN BLOG-BLOG GENERASI FELDA
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua generasi Felda, sesungguhnya agak sukar juga jika kita mahu membaca blog-blog dari generasi Felda, ini adalah kerana kita tidak tahu atau mengenali, yang mana satu blog-blog generasi felda.

Antara sebabnya ialah kebanyakan pemblog tidak memperkenalkan diri mereka kepada umum,
dan kerana itu menyukarkan kita untuk mengenali bahawa sesuatu blog itu kepunyaan generasi Felda. Oleh itu saya bercadang kalau boleh, saya ingin mengumpul kesemua blog-blog generasi Felda dari seluruh Malaysia.

Konsepnya sama seperti yang dilakukan oleh nobisha yang mengumpulkan sebahagian blog-blog didalam satu kumpulan blog-blog dari seluruh Malaysia yang dinamakan Debat Rakyat.

Buat permulaan saya akan kumpulkan semua blog anda didalam ruangan ditepi sebelah kanan blog saya, iaitu di ruangan Senarai blog saya

Antara pesertanya bolehlah dari kalangan peneroka Felda, anak peneroka, cucu peneroka, staf-staf Felda, anak-anak staf Felda dan sesiapa juga yang berkaitan dengan Felda.

Tiada syarat dikenakan, anda bebas menyatakan sebarang pandangan, samada politik atau apa sahaja, cuma anda diminta, tidak memasukkan unsur-unsur lucah, mencarut atau apa juga yang boleh di takrifkan sebagai tidak sopan.

Kepada anda yang berminat, bolehlah anda meninggalkan URL anda didalam ruangan ulasan dibawah.

dari....

azinang.blospot.com

Anonymous said...

Salam,
lawat juga blog saya di http://azamabdrahman.blogspot.com

Anonymous said...

Sdr/i,

Blog sdr/i telah di-link-kan didalam blog hub GERBANG TEMU MAYA @ GABUNGAN SUARA ANAK PAHANG - tanpa prejudis. Blog GERBANG TEMU MAYA ini telahpun di-link-kan didalam blog bug ternama PENGABUNG SUARA ini akan memberikan blog-blog dalam GTM mendapat lebih pengunjung.

Sila maklumkan jika sdr/i tidak bersetuju blog sdr/i dimuatkan didalam GTM untuk kami keluarkannya. Harap maklum dan terima kasih.

http://gerbangtemumaya.blogspot.com